مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ترکیب خراسانی‌های پارا آسیایی هانگژو مشخص شد | بسکتبال بانوان بیشترین بازیکن مشهدی را در چین خواهد داشت

  • کد خبر: ۱۸۳۲۲۳
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
ترکیب خراسانی‌های پارا آسیایی هانگژو مشخص شد | بسکتبال بانوان بیشترین بازیکن مشهدی را در چین خواهد داشت
با برگزاری آخرین اردو‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی ورزش‌های جانبازان و معلولان، ترکیب این تیم‌ها مشخص شد که بر این اساس، ۱۵ورزشکار معلول به نمایندگی از خراسان رضوی و مشهد به هانگژو اعزام خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قطار حرکت به سمت بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در حال آخرین مسافرگیری‌های خود است و تاکنون بلیت سفر به چین تعداد زیادی از ورزشکاران معلول رزرو شده است و درمیان مسافران، نام بازیکنانی از خراسان رضوی و مشهد نیز به چشم می‌خورد.

رشته‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته همانند بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، بیشترین بازیکن اعزامی را از خراسان رضوی دارد؛ مهدیه روحانی، ندا بلوچی، رقیه صالحی، مهسا سعادت، فتانه پورآت و فاطمه مولایی، ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران را تشکیل می‌دهند که بیشترین تعداد در رشته‌های تیمی محسوب می‌شود و از سوی دیگر، والیبالیست‌های استان در دو تیم بانوان و آقایان مجموعا هفت نفرخواهند بود که هادی رضایی در قامت سرمربی و مهدی بابادی و علیرضا پورسمنانی در قامت بازیکن آقایان و فاطمه جهانی، معصومه زارعی و زهرا لطفی در قالب بازیکن بانوان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

۳ نماینده خراسان رضوی در رشته‌های انفرادی

در کنار رشته‌های تیمی، خراسان رضوی در قسمت انفرادی نیز با ترکیب جدیدی از بازیکنان به هانگژو خواهد رفت. برای نخستین بار، نسرین شاهی از مشهد در رشته تیراندازی با تپانچه شرکت خواهد کرد. شاهی علیرغم مدت کوتاه فعالیتش در این رشته، نظرها را به خود جلب کرده است و از شانس بسیار بالایی برای تصاحب مدال طلا برخوردار است.

علی صیفی دیگر بازیکنی است که در رشته وزنه‌برداری از مشهد اعزام خواهد شد و عملکرد خوب وی در رقابت‌های اخیر سبب شد تا پای ثابت اردوهای ملی این رشته مهم و مدال‌آور باشد.

اما در رشته شنا، کادر فنی ایران با انتخاب یک نوجوان نیشابوری برای بازی‌های هانگژو به دنبال یک تحول هستند. شنا در بازی‌های جاکارتا خوش درخشید و با برتری مطلق شاهین ایزدیار، نقش پررنگی در جدول توزیع مدال‌ها برای ایران ایفا کرد. در این دوره از بازی‌ها، ایزدیار از خراسان رضوی اعزام نشد و اینک ابوالفضل ظریف جایگزین وی شده است و البته کار بسیار سختی برای تکرار مدال های پرتعداد ایزدیار خواهد داشت.

کاروان خراسانی‌های پاراآسیایی هانگژو می‌تواند نقش مهم و مستقیمی در جدول مدال‌های بازی‌های پیش رو داشته باشد و براساس سیاست اعزام کیفی بازیکن، این احتمال می‌رود که همانند دوره گذشته، استان خراسان رضوی بیشترین مدال را در میان بازیکنان سایر استان‌های کشور کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->